söndag, februari 15, 2009

Gäst-DT hos OrustScrap!

Jag är gäst-dt! Har fått äran att vara gäst-dt hos Karin på OrustScrap! Jag fick ett mumsigt paket med ett chipboardalbum i form av ett hus från Maya Road, papper, dekorationer och en urfin clear stamp från Prima i form av en vacker ram. Det här är vad jag skapat:

En Bitch-canvas! Jag har ju gjort ett minalbum i samma stil tidigare men jag har nu även börjat göra små canvasar i samma stil. Tycker verkligen om krocken mellan de gamla härliga retrobilderna och de något cyniska bitch-citaten. Jag fick ju även en jättefint chipboardalbum och det blev ett litet album med bilder från vår minisemester på Askerön, som inkluderade ett besök på Havets Hus i Lysekil!

Jag har även gjort ett väldigt otraditionellt Alla hjärtans dag-kort i svart/silver/vitt men det får ni bara se i OrustScraps blogg!

Snart tillbaka med en härlig utlottning med två smaskiga paket som står på spel!

3 kommentarer:

Anonym sa...

guuudans i himmelen så fint minialbum... *drägglar*

å Graaaaattis till Gäst-uppdraget!!
:D

kraaaaaaaaaam

Anonym sa...

Men helt fantastiskt vilket fint album
gud vad du är duktig
vad har du fått albumet ifrån??
kram lolla

Unknown sa...

supersnygga grejer som vanligt :)